30
июнь
2023
Мектепалды даярлық тобының өзін-өзі бағалау қорытындысы.
« ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ САРЫСУ АУДАНЫ
БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ АБЫЛАЙ ХАН АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП ЛИЦЕЙІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ
Қорытындысы
Жаңатас қаласы 12.06.2023 жыл
1. Абылай хан атындағы мектеп-лицейі, 6 шағын ауданда орналасқан.(6-20)
2. Байланыс номері: 4-00-08, abilaihan_ml@mail.kz,Zhanatas-abylaihan.kz
3. Мектеп-лицей директоры Р.С. Камбарбаева
Тағайындау бүйрығы: 01.08.2022 жылғы №356
4. БИН 000340003807 03.02.2021 жыл
5. Лицензия номері: № КZ 30 LАА 00013047
Лицензияның берілген күні : 25.10.2018жыл
Бастауыш білім беру, негізгі орта білім беру, жалпы орта білім беру.
2022-2023 оқу жылында мектепалды даярлық тобында 4-тәрбиеші жұмыс жасайды. 3-і жоғары, 1-уі арнаулы орта білімді.
Дипломы бойынша мамандығы «Бастауыш сынып мұғалімі» бірақ мектепалды даярлық топ тәрбиешісі қызметін атқарып жүрген екі педагог бар. Олар Мыңжасарова Г, Иманбекова А.
2022-2023 оқу жылында базалық білімі жоқ педагогтар жоқ.
Тәрбиеленушілер контингенті:
1) жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында ерекше білім қажет ететін оқушы болған жоқ.
2) ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында ерекше білім қажет ететін оқушы болмағандықтан ешқандай топ болмаған.
3) әр түрлі топтарының болуы туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында 5-6 жас аралығында 4 топ болды.
МАД 2-21
МАД 1-23
МАД 3-21
МАД 4-22
Барлығы 87 бала мектепалды даярлық тобында тәрбиеленіп жатыр.
4) білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы
мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында 5-6 жас аралығында 4 топ болды.
МАД 2 - 21
МАД 1- 23
МАД 3- 21
МАД 4- 22
І тоқсанда МАД 4 даярлық тобына 4 оқушы келді. Серік А.- 07.09.2022 ж. № 107, Қазақ Ата М.- 09.09.2022 ж. № 110, Рахметулла Ш.- 28.09.2022 ж. № 124, Әнуарбек К.- 30.09.2022 ж. № 126.
ІІ тоқсанда МАД 3 даярлық тобына 1 оқушы келді. Ерғали А.- 22.11.2022 ж.№ 146. МАД 4 даярлық тобына 1 оқушы келіп, 1 оқушы кетті. Келді Әліпбай А.- 07.11.2022 ж. №137, кетті Ағаділ М.- 08.11.2022 ж.№139.
ІІІ тоқсанда МАД 2 даярлық тобына 1 оқушы келді. Таласбай Р.- 01.03.2023 ж. №19 , МАД 3 даярлық тобына 1 оқушы келді. Анарбай А.- 02.02.2023 ж. №16.
ІҮ тоқсанда МАД 1 даярлық тобына 1 оқушы келді. Қойшыбай К.- 28.03.2023 ж.№25 , МАД 3 даярлық тобынан 1 оқушы кетті. Ерғали А. – 05.04.2023 ж.№27.
Барлығы 87 бала мектепалды даярлық тобында тәрбиеленіп жатыр.
6) балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау: Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына қойылатын талаптар:
Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖБМБС талаптарына және ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі:
Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына сәйкес мектепалды даярлық топтарының оқу-тәрбие үрдісі мемлекеттік білім беру стандарты мен нормативті- басқару құжаттарына негізделіп іске асырылады..
Мектепалды даярлық топтары аптасына 5 күн жұмыс істейді. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
Мектепалды даярлықта 4 топ жұмыс істейді.
Өткен төрт оқу жылы ( 2020-2021, 2021-2022) мен ағымдағы оқу жылындағы ( 2022-2023) жұмыстық оқу жоспарлары білім беру ұйымы қызметінің құқықтық- нормативтік базасына негізделе отырып әзірленген.
Педагогикалық ұжым балаларға тәрбие мен білім берудің сапасын көтеру мен жетілдіруге байланысты мақсатқа бағытталған жұмыстар жүргізеді. Тәрбиленушілердің мемлекеттік білім беру стандартын игеру деңгейі бағдарламалардың барлық тараулары бойынша іске асырылуда.
2022-2023 оқу жылында мектепалды сыныптары
тәрбиелеу-білім беру қызметін:
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген (бұдан әрі стандарт) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына; Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар) ҚРБҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығы ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі №394 бұйрығы, ҚР Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.
Бағдарламаның мақсаты: Әр баланың қызығушылықтарын, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтар негізінде оларды толыққанды дамыту мен әлеуетін ашу болып табылады.
Мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сыныптарда балалардың қызығушылықтары ескеріліп, ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізу күннің бірінші немесе екінші жартысында білім беру ұйымының оқу-тәрбиелеу процесінің кестесіне сәйкес кіріктірілген түрде немесе жеке жоспарланады.
1. Физикалық қасиеттерді дамыту.
Физикалық дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және дене шынықтыру ұйымдастырылған іс-әрекеті арқылы жүзеге асырылады.
2. Коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, сауат ашу негіздері, қазақ тілі ұйымдастырылған іс-әрекеттері арқылы жүзеге асырылады.
3. Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және математика негіздері ұйымдастырылған іс-әрекет арқылы іске асырылады.
4. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту.
Тәрбиеленушілердің шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру, музыка ұйымдастырылған іс-әрекеттері арқылы іске асырылады.
5.Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қадыптастыру балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және қоршаған ортамен таныстыру ұйымдастырылған іс-әрекеті арқылы іске асырылады.
Мектеп жасына дейінгі балалардың ұйымдастырылған оқу қызметінің жалпы көлемі мектепалды даярлық тобында- 20. Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы мектепалды тобында 25-30 минут.
7) Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау:
2022-2023 оқу жылында мектепалды даярлық топтарының білім сапасы
2022-2023 оқу жылында 87 бала тәрбиеленді.Мектепалды даярлық тобының білім сапасының көрсеткіші төмендегідей болды:
Физикалық қасиеттері – 95,5 %
Коммуникативтік дағдылары – 93,5 %
Танымдық және зияткерлік дағдылары – 94,5 %
Шығармашылық дағдыларының,зерттеу іс-әрекетінің дамуы – 95,5 %
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру – 95,5 %
Жалпы пәндер бойынша ортақ білім сапасы 95.5 % аяқтады.
Мектепалды даярлық балаларының біліктері мен дағдыларының
дамуын аралық мониторинг нәтижелері
2022-2023 оқу жылындағы жиынтық есебі
Мектепалды даярлық балаларының біліктері мен дағдыларының
дамуын қорытынды мониторинг нәтижелері
2022-2023 оқу жылындағы жиынтық есебі
Жиынтық есеп
2022-2023 оқу жылындағы үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша қорытынды даму мониторингінің нәтижелері
8) Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы:
Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау: Сауалнамаға
МАД 1 тобында жалпы 23 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 80 пайызы толық келісемін, 20 пайызы келісемін деп жауап берді.
МАД 2 тобында жалпы 21 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 81 пайызы толық келісемін, 19 пайызы келісемін деп жауап берді.
МАД 3 тобында жалпы 21 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 79 пайызы толық келісемін, 21 пайызы келісемін деп жауап берді.
МАД 4 тобында жалпы 22 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 78 пайызы толық келісемін, 22 пайызы келісемін деп жауап берді.
9) Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:
1) Оқу қызметі барысын ұйымдастыруда педагогтарға жаңа технологияларды пайдалану және дидактикалық, үлестірмелі материалдардың жеткілікті болмауы;
2) Көркемдік шығармашылық конкурстар мен байқауға тәрбиеленушілердің қатысуының төмендігі;
3) Тәрбиешілердің біліктілік санатын көтеру бойынша жоспарлаудың жүзеге аспауы.
10) Қорытындылар мен ұсыныстар:
Мектепалды даярлық топтарында тәрбие-оқу үрдісі мемлекеттік білім беру стандарты мен нормативті- басқару құжаттарына негізделіп іске асырылады.
Педагогикалық ұжым балаларға тәрбие мен білім берудің сапасын көтеру мен жетілдіруге байланысты мақсатқа бағытталған жұмыстар жүргізеді. Педагогтар өткізілетін ашық ұйымдастырылған оқу қызметтері, семинарлар, тренингтер, педагогикалық кеңестерге қатысып, өз құзыреттіліктерін көтереді, өзіндік білім көтеру үрдісінде бейімделген бағдарламалар мен қосымша білім беру бағдарламаларын қолданады. Тәрбиеленушілердің мемлекеттік білім беру стандартын игеру деңгейі бағдарламалардың барлық тараулары бойынша іске асырылуда. Балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау жұмыстары жүйелі жүргізіледі, мектеп жасына дейінгі бүлдіршіндердің дамуына қажетті жағдайлардың барлығы жасалған. Тәрбие-оқу жұмыстарын атқаруға қажетті оқу-әдістемелік материалдық базасы жеткілікті жабдықталған. Білім беру мен тәрбиенің мақсаты өз деңгейінде жүргізілуде
БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ АБЫЛАЙ ХАН АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП ЛИЦЕЙІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ
Қорытындысы
Жаңатас қаласы 12.06.2023 жыл
1. Абылай хан атындағы мектеп-лицейі, 6 шағын ауданда орналасқан.(6-20)
2. Байланыс номері: 4-00-08, abilaihan_ml@mail.kz,Zhanatas-abylaihan.kz
3. Мектеп-лицей директоры Р.С. Камбарбаева
Тағайындау бүйрығы: 01.08.2022 жылғы №356
4. БИН 000340003807 03.02.2021 жыл
5. Лицензия номері: № КZ 30 LАА 00013047
Лицензияның берілген күні : 25.10.2018жыл
Бастауыш білім беру, негізгі орта білім беру, жалпы орта білім беру.
2022-2023 оқу жылында мектепалды даярлық тобында 4-тәрбиеші жұмыс жасайды. 3-і жоғары, 1-уі арнаулы орта білімді.
Дипломы бойынша мамандығы «Бастауыш сынып мұғалімі» бірақ мектепалды даярлық топ тәрбиешісі қызметін атқарып жүрген екі педагог бар. Олар Мыңжасарова Г, Иманбекова А.
2022-2023 оқу жылында базалық білімі жоқ педагогтар жоқ.
Тәрбиеленушілер контингенті:
1) жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында ерекше білім қажет ететін оқушы болған жоқ.
2) ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында ерекше білім қажет ететін оқушы болмағандықтан ешқандай топ болмаған.
3) әр түрлі топтарының болуы туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында 5-6 жас аралығында 4 топ болды.
МАД 2-21
МАД 1-23
МАД 3-21
МАД 4-22
Барлығы 87 бала мектепалды даярлық тобында тәрбиеленіп жатыр.
4) білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы
мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында 5-6 жас аралығында 4 топ болды.
МАД 2 - 21
МАД 1- 23
МАД 3- 21
МАД 4- 22
І тоқсанда МАД 4 даярлық тобына 4 оқушы келді. Серік А.- 07.09.2022 ж. № 107, Қазақ Ата М.- 09.09.2022 ж. № 110, Рахметулла Ш.- 28.09.2022 ж. № 124, Әнуарбек К.- 30.09.2022 ж. № 126.
ІІ тоқсанда МАД 3 даярлық тобына 1 оқушы келді. Ерғали А.- 22.11.2022 ж.№ 146. МАД 4 даярлық тобына 1 оқушы келіп, 1 оқушы кетті. Келді Әліпбай А.- 07.11.2022 ж. №137, кетті Ағаділ М.- 08.11.2022 ж.№139.
ІІІ тоқсанда МАД 2 даярлық тобына 1 оқушы келді. Таласбай Р.- 01.03.2023 ж. №19 , МАД 3 даярлық тобына 1 оқушы келді. Анарбай А.- 02.02.2023 ж. №16.
ІҮ тоқсанда МАД 1 даярлық тобына 1 оқушы келді. Қойшыбай К.- 28.03.2023 ж.№25 , МАД 3 даярлық тобынан 1 оқушы кетті. Ерғали А. – 05.04.2023 ж.№27.
Барлығы 87 бала мектепалды даярлық тобында тәрбиеленіп жатыр.
6) балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау: Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына қойылатын талаптар:
Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖБМБС талаптарына және ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі:
Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына сәйкес мектепалды даярлық топтарының оқу-тәрбие үрдісі мемлекеттік білім беру стандарты мен нормативті- басқару құжаттарына негізделіп іске асырылады..
Мектепалды даярлық топтары аптасына 5 күн жұмыс істейді. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
Мектепалды даярлықта 4 топ жұмыс істейді.
Өткен төрт оқу жылы ( 2020-2021, 2021-2022) мен ағымдағы оқу жылындағы ( 2022-2023) жұмыстық оқу жоспарлары білім беру ұйымы қызметінің құқықтық- нормативтік базасына негізделе отырып әзірленген.
Педагогикалық ұжым балаларға тәрбие мен білім берудің сапасын көтеру мен жетілдіруге байланысты мақсатқа бағытталған жұмыстар жүргізеді. Тәрбиленушілердің мемлекеттік білім беру стандартын игеру деңгейі бағдарламалардың барлық тараулары бойынша іске асырылуда.
2022-2023 оқу жылында мектепалды сыныптары
тәрбиелеу-білім беру қызметін:
«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген (бұдан әрі стандарт) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына; Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар) ҚРБҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығы ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі №394 бұйрығы, ҚР Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.
Бағдарламаның мақсаты: Әр баланың қызығушылықтарын, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтар негізінде оларды толыққанды дамыту мен әлеуетін ашу болып табылады.
Мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сыныптарда балалардың қызығушылықтары ескеріліп, ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізу күннің бірінші немесе екінші жартысында білім беру ұйымының оқу-тәрбиелеу процесінің кестесіне сәйкес кіріктірілген түрде немесе жеке жоспарланады.
1. Физикалық қасиеттерді дамыту.
Физикалық дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және дене шынықтыру ұйымдастырылған іс-әрекеті арқылы жүзеге асырылады.
2. Коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, сауат ашу негіздері, қазақ тілі ұйымдастырылған іс-әрекеттері арқылы жүзеге асырылады.
3. Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және математика негіздері ұйымдастырылған іс-әрекет арқылы іске асырылады.
4. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту.
Тәрбиеленушілердің шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру, музыка ұйымдастырылған іс-әрекеттері арқылы іске асырылады.
5.Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қадыптастыру балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және қоршаған ортамен таныстыру ұйымдастырылған іс-әрекеті арқылы іске асырылады.
№ | Білім беру салалары | Сағат саны |
«Дене шынықтыру» даму дағдыларын физикалық дамыту | 3 | |
1 | Дене шынықтыру | 3 |
Коммуникативтік дағдыларды дамыту | 9 | |
2 | Сөйлеуді дамыту | 2 |
3 | Көркем әдебиет | 2 |
4 | Қазақ тілі | 2 |
5 | Сауат ашу негіздері | 3 |
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | 3 | |
6 | Математика негіздері | 3 |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | 2 | |
7 | Қоршаған ортамен таныстыру | 2 |
Шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | 3 | |
8 | Сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру | 1 |
9 | Музыка | 2 |
Барлығы | 20 сағат |
7) Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау:
2022-2023 оқу жылында мектепалды даярлық топтарының білім сапасы
№ | Тобы | Бала саны | Өте жақсы | Жақсы | Орташа | Білім сапасы |
Физикалық қасиеттері | ||||||
1 | МАД-1 | 23 | 65,2 % | 30,5 % | 4,3 % | 95,7 % |
2 | МАД-2 | 21 | 33,2 % | 62 % | 4,8 % | 95,2 % |
3 | МАД-3 | 21 | 57,2 % | 38 % | 4,8 % | 95,2 % |
4 | МАД-4 | 22 | 45,5 % | 50,4 % | 4,1 % | 95,9 % |
Коммуникативтік дағдылары | ||||||
1 | МАД-1 | 23 | 65,2 % | 30,5 % | 4,3 % | 95,7 % |
2 | МАД-2 | 21 | 33,2 % | 62 % | 4,8 % | 95,2 % |
3 | МАД-3 | 21 | 57,2 % | 38 % | 4,8 % | 95,2 % |
4 | МАД-4 | 22 | 45,5 % | 50,4 % | 4,1 % | 95,9 % |
Танымдық және зияткерлік дағдылары | ||||||
1 | МАД-1 | 23 | 65,2 % | 30,5 % | 4,3 % | 95,7 % |
2 | МАД-2 | 21 | 33,2 % | 62 % | 4,8 % | 95,2 % |
3 | МАД-3 | 21 | 57,2 % | 38 % | 4,8 % | 95,2 % |
4 | МАД-4 | 22 | 45,5 % | 50,4 % | 4,1 % | 95,9 % |
Шығармашылық дағдыларының,зерттеу іс-әрекетінің дамуы | ||||||
1 | МАД-1 | 23 | 65,2 % | 30,5 % | 4,3 % | 95,7 % |
2 | МАД-2 | 21 | 33,2 % | 62 % | 4,8 % | 95,2 % |
3 | МАД-3 | 21 | 57,2 % | 38 % | 4,8 % | 95,2 % |
4 | МАД-4 | 22 | 45,5 % | 50,4 % | 4,1 % | 95,9 % |
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | ||||||
1 | МАД-1 | 23 | 65,2 % | 30,5 % | 4,3 % | 95,7 % |
2 | МАД-2 | 21 | 33,2 % | 62 % | 4,8 % | 95,2 % |
3 | МАД-3 | 21 | 57,2 % | 38 % | 4,8 % | 95,2 % |
4 | МАД-4 | 22 | 45,5 % | 50,4 % | 4,1 % | 95,9 % |
Физикалық қасиеттері – 95,5 %
Коммуникативтік дағдылары – 93,5 %
Танымдық және зияткерлік дағдылары – 94,5 %
Шығармашылық дағдыларының,зерттеу іс-әрекетінің дамуы – 95,5 %
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру – 95,5 %
Жалпы пәндер бойынша ортақ білім сапасы 95.5 % аяқтады.
Мектепалды даярлық балаларының біліктері мен дағдыларының
дамуын аралық мониторинг нәтижелері
2022-2023 оқу жылындағы жиынтық есебі
№ | Сынып атауы | Бала саны | I деңгей | II деңгей | III деңгей | Барлығы |
1 | МАД-1 | 22 | 5/ 19,45 % | 10/ 48,73 | 7/ 31,82 % | Ж/б: 81 % |
2 | МАД-2 | 20 | 3/ 12,98 % | 10/ 43,05 % | 7/ 40,35 % | Ж/б: 83,4 % |
3 | МАД-3 | 21 | 3/ 18,5 % | 12/ 52,8 % | 6/ 28,8 % | Ж/б: 83 % |
4 | МАД-4 | 22 | 4/ 16,60% | 10/ 42,85 % | 8/ 40,61 % | Ж/б: 83 % |
Барлығы | 85 | 15 | 42 | 28 | ||
Төмен деңгейдегі балалардың үлесі: 18 % | Орташа деңгейдегі балалардың үлесі: 49,4 % | Жоғары деңгейдегі балалардың үлесі: 11 % | ||||
Ж/б: 84 % |
дамуын қорытынды мониторинг нәтижелері
2022-2023 оқу жылындағы жиынтық есебі
№ | Сынып атауы | Бала саны | I деңгей | II деңгей | III деңгей |
1 | МАД-1 | 23 | 14 | 8 | 1 |
2 | МАД-2 | 21 | 7 | 13 | 1 |
3 | МАД-3 | 21 | 12 | 8 | 1 |
4 | МАД-4 | 22 | 10 | 11 | 1 |
Барлығы | 87 | 43 | 40 | 4 | |
Төмен деңгейдегі балалардың үлесі: 49,5 % | Орташа деңгейдегі балалардың үлесі: 46 % | Жоғары деңгейдегі балалардың үлесі: 4,5 % | |||
Ж/б: 95,5 % |
2022-2023 оқу жылындағы үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша қорытынды даму мониторингінің нәтижелері
№ | Сынып/топ саны | Бала саны | 5-6 жастағы бала саны | Соның ішінде төмен дағдылардың қалыптасу деңгейі | Соның ішінде жоғары, орта дағдылардың қалыптасы деңгейі | % | |
1 | МАД-1 | 1 | 23 | 23 | 1 | 22 | 95,6 |
2 | МАД-2 | 1 | 21 | 21 | 1 | 20 | 95,2 |
3 | МАД-3 | 1 | 21 | 21 | 1 | 20 | 95,2 |
4 | МАД-4 | 1 | 22 | 24 | 1 | 21 | 95,8 |
Барлығы | 4 | 87 | 87 | 4 | 83 | 95,5 |
Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау: Сауалнамаға
МАД 1 тобында жалпы 23 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 80 пайызы толық келісемін, 20 пайызы келісемін деп жауап берді.
МАД 2 тобында жалпы 21 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 81 пайызы толық келісемін, 19 пайызы келісемін деп жауап берді.
МАД 3 тобында жалпы 21 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 79 пайызы толық келісемін, 21 пайызы келісемін деп жауап берді.
МАД 4 тобында жалпы 22 ата-ана, барлығы сауалнамаға қатысып, 78 пайызы толық келісемін, 22 пайызы келісемін деп жауап берді.
9) Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:
1) Оқу қызметі барысын ұйымдастыруда педагогтарға жаңа технологияларды пайдалану және дидактикалық, үлестірмелі материалдардың жеткілікті болмауы;
2) Көркемдік шығармашылық конкурстар мен байқауға тәрбиеленушілердің қатысуының төмендігі;
3) Тәрбиешілердің біліктілік санатын көтеру бойынша жоспарлаудың жүзеге аспауы.
10) Қорытындылар мен ұсыныстар:
Мектепалды даярлық топтарында тәрбие-оқу үрдісі мемлекеттік білім беру стандарты мен нормативті- басқару құжаттарына негізделіп іске асырылады.
Педагогикалық ұжым балаларға тәрбие мен білім берудің сапасын көтеру мен жетілдіруге байланысты мақсатқа бағытталған жұмыстар жүргізеді. Педагогтар өткізілетін ашық ұйымдастырылған оқу қызметтері, семинарлар, тренингтер, педагогикалық кеңестерге қатысып, өз құзыреттіліктерін көтереді, өзіндік білім көтеру үрдісінде бейімделген бағдарламалар мен қосымша білім беру бағдарламаларын қолданады. Тәрбиеленушілердің мемлекеттік білім беру стандартын игеру деңгейі бағдарламалардың барлық тараулары бойынша іске асырылуда. Балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау жұмыстары жүйелі жүргізіледі, мектеп жасына дейінгі бүлдіршіндердің дамуына қажетті жағдайлардың барлығы жасалған. Тәрбие-оқу жұмыстарын атқаруға қажетті оқу-әдістемелік материалдық базасы жеткілікті жабдықталған. Білім беру мен тәрбиенің мақсаты өз деңгейінде жүргізілуде