ҰБТ-ға дайындық жұмыстары бойынша атқарылатын іс-шаралар жоспары 2018-2019 оқу жылы
ҰБТ-ға дайындық жұмыстары бойынша атқарылатын іс-шаралар жоспары
2018-2019 оқу жылы
№№№ №№ | Атқарылатын іс-шара тақырыбы | Мақсаты | Әдісі | Күтілетін нәтиже | Қорытындылау түрі | Жауапты |
2018 – 2019 оқу жылына арналған ҰБТ-ға дайындық жұмыс жоспары. | Жыл бойына атқарылатын жұмыс жоспарын құрып, бекіту | Жоспарлау | Жүйелі дайындық | Жоспарды бекіту | Бейсекеева Ф | |
«Өз балаңыз туралы не білесіз?» | Оқушы мен ата-ана арасындағы қатынас, мамандыққа деген көзқарасты анықтау | Сауалнама | Ортақ пікір қалыптасқан оқушы мен ата-ана | Анықтама | Сарбасова А | |
«ҰБТ жаңа формат ережесі», «2018-2019 оқу жылындағы ҚР-ның жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері» | ҰБТ туралы сұрақтарға толық мәлімет беру, таныстыру | Жиналыс | ҰБТ жаңа форматы мен биылғы оқу жылындағы ерекшеліктер ден хабардар ата-ана | Хаттама | Бейсекеева Ф Утеулиева А | |
ҰБТ жұмыстарын ұйымдастыру. | Ата – ана, бітіруші сынып оқушыларының сұраныстары мен өтініштерін алу | Мектеп директорының бұйрығымен рәсімдеу | Оқушылардың таңдаған мамандықта рына қарай таңдау пәндері анықталады | Сұраныс, өтініш, бұйрық | Утеулиева А Хултабарова Х | |
11 сынып оқушыларының деректі базасын (ДБ) жасау үшін ақпарат жинау. | Оқушылар туралы толық мәлімет алу | Ақпарат жинау | Жинақталған мәлімет | \ | Хултабарова Х | |
«Мың мамандық бәрі бар,таңдап, талғап бірін ал» | Мамандықты дұрыс таңдауға бағыт-бағдар беру | Тренинг | Мамандықтың қай түріне бейімділігін анықтаған оқушы | Мәлімет | Утеулиева А Дүйсенова Г Есенкелді А | |
11 сынып оқушыларын сынама болжамдық тестілеуден өткізу | 11 сынып оқушыларының білім деңгейін анықтау | Тест | Нәтижелерін анықтау | Мониторинг, талдау | Утеулиева А | |
«Мамандықтар әлемі» | Оқушыларды мамандық типтерімен таныстырып, мамандық туралы ойларын дамыту | Тренинг | Мамандық туралы ойлары қалыптасқан оқушы | Мәлімет | Дүйсенова Г | |
«Жеке тұлғаның тиімді кәсіби мамандық таңдауына дұрыс көзқарас қалыптастыру» | Таңдаған мамандықтарына қарай,оқушы бойындағы қасиет пен неге бейім екендіктері туралы ойларын білу | Дөңгелек үстел | Дұрыс ой қалыптасқан оқушы | Мәлімет | Дүйсенова Г | |
Мектеп бітірушілердің сабаққа қатысуы | Оқушылардың сабақтан қалмауын қадағалау | Қадағалау | Оқушылардың сабаққа қатысуы қадағаланады | Анықтама | Сарбасова А Алимбекова.А Хултабарова Х | |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына әдістемелік көмек көрсету мақсатында әкімшілік мүшелерінің қатысуы | Әдістемелік көмек көрсету | Сабақтарға ену | Әдістемелік көмек беріледі | Талдау | Мектеп әкімшілігі | |
Мектеп бітірушілерден тест алу | Оқушылардың білім деңгейін зерделеу | Тест | Оқушылар сынама тест тапсыруға дағдыланады | Мониторинг, талдау | Ата-ана | |
Тест қорытындыларын шығару, мониторинг, мәтіндік талдау | Зерделеу | Мониторинг, салыстырма лы талдау жасау | Оқушылардың білім деңгейі қадағаланады | Мониторинг | Утеулиева А | |
Ата-аналар, оқушылар, пән мұғалімдерімен бірге жиналыс өткізу(І жж) | ҰБТ-ге дайындық бойынша І жартыжылдық білім көрсеткіштерімен таныстыру | Жиналыс | Мұғалім, ата-ана тарапынан талап күшейтіледі | Хаттама | Сарсекова К Утеулиева А Хұлтабарова Ғ Дүйсенова Г | |
«Мамандықты дұрыс таңдадыңыз ба ?» | Мамандыққа байланысты дұрыс бағыт-бағдар беру | Цифрология лық тест | Дұрыс таңдау жасаған оқушы | Мәлімет | Дүйсенова Г | |
11 сынып оқушыларының қосымша сабақтарға қатысуы | Оқушылардың қосымша сабақтарға қатысуын қадағалау | Қадағалау | Оқушыларда жауапкершілік қалыптасады | Мектеп әкімшілігі Сынып жетекші | ||
11 сынып оқушыларына қосымша дайындық үшін интернет, электронды оқулықтармен жұмыс | Қосымша ресурстармен жұмыс жасап, дайындалу | Жеке, топтық жұмыстар | Жан-жақты ізденген оқушы | Пән мұғалімдері | ||
11 сынып ата-аналарымен жиналыс | ҰБТ-ға дайындық бойынша 3 тоқсан қорытындысымен таныстыру | Жиналыс | Оқушылар жан-жақты қадағаланады. | Хаттама | Утеулиева А Хултабарова Х | |
«Күйзеліске жол жоқ» | ҰБТ-ға психологиялық тұрғыдан дайындықты арттыру | Тренинг | Психологиялық тұрғыдан дайын оқушы | Мәлімет | Дүйсенова Г | |
«Сенімділік кілті» | Оқушылардың өздеріне деген сенімділіктерін арттыру | Тренинг | Өзіне сенімді оқушы | Мәлімет | Дүйсенова Г | |
Мектеп бітірушілердің құжаттарын рәсімдеу (базаға енгізу) | Базаға енгізу жұмыстарын сапалы жүргізу | Жинау, ұйымдастыру | Базаға енгізу жұмыстары қадағаланады | Мәлімет жинау, базаға енгізу | Хултабарова Х Ата-аналар | |
Тыс мекемелермен байланыс орнату | ЖОО , арнаулы орта білім мекемелерімен бірлесіп, оқушылардың таңдаған мамандықтары бойынша оқу орындарын таңдауларына көмектесу | Үгіт-насихат | Оқушылар жан-жақты ізденеді, ойларын жинақтайды | Утеулиева А ЖОО,АОО-ның өкілдері | ||
ҰБТ-ға дайындық бойынша пән мұғалімдерінің жылдық есебі | Атқарылған қорытынды жұмыстарымен таныстыру | Баяндама, мониторинг | Атқарылған жұмыс нәтижесі | Рефлексивті есеп | Мектеп әдіскері ӘБ жетекшілері Пән мұғалімдері | |
Мемлекеттік сынақ тапсыру алдындағы ұйымдастыру жұмыстары | ҰБТ тапсыру ережелерімен таныстыру (жаңалықтар) | Нұсқаулық, ереже | Ақпаратпен хабардар оқушы мен ата-ана | Жаднама | Сарсекова.К Утеулиева А |